چه‌طور به کار گیری كنيد: رینگ‌هاي سياه زير دیده يكي از مشكلات رايجي میباشد
نوشته شده توسط : علیپور

بهترین مارک پنکیک

مقدار آیتم نياز: به اندازه يك كپسول كوچك

چه‌طور به کار گیری كنيد: رینگ‌هاي سياه زير دیده يكي از مشكلات رايجي میباشد كه اشخاص زيادي مبتلا آن میباشند، يكي از چاره‌ها براي كم رنگ كردن اين رینگ‌هاي تيره به کار گیری از كرم‌هاي پوشاننده زير دیده میباشد ولی لازم نيست در هر توشه مصرف مقدار زيادي از اين كرم‌ها را استعمال كنيد زیرا ممكن میباشد رنگ يكنواخت پوست‌تان از بين برود و كرم‌تان هم زود به اتمام برسد، به اندازه يك كپسول كوچك مي‌تواند كاملا اين رینگ‌هاي سياه را بپوشاند البته به 2 طريق مي‌توانيد اين كرم‌ها را به کارگیری كنيد يكي اين‌كه به اندازه نصف يك كپسول كوچك روي انگشت‌تان بگذاريد و پس از سمت درون دیده به بيرون روي پوست زير دیده بماليد.

نحوه ديگر اين‌كه با استعمال از يك برس كوچك آرام 3 نقطه ريز روي پلك پايين بگذاريد- يك نقطه در میانه، يك نقطه در کناره داخلي و يك نقطه در کناره خارجي- هم اکنون مي‌توانيد اين نقطه‌ها را با انگشت پخش كرده و روي پوست بماليد، آنگاه در صورتی‌که ديديد جايي از زير دیده آبي رنگ میباشد (كبودي دیده)، يك نقطه ديگر از كرم روي آن بگذاريد و بماليد. براي اين‌كه رخ طبيعي‌خیس شود مي‌توانيد روي آن كمي هم پودر بزنيد.

چه مقدار از خمیر دندان به کارگیری کنیم؟

لازم وجود ندارد مانند تبلیغات تلویزیونی مسواک را تماما آغشته به خمیر دندان نمایید. خمیر دندان به معیار زیاد می‌‌‌تواند مانعی برای مسواک زدن شما شود. فقط افزودن خمیر دندان به اندازه یک نخود کافی میباشد و می‌‌‌توانید با این مقدار کاملا دندان‌‌‌های خویش را شست وشو دهید. نکته قابل توجه در پاکیزگی دندان‌‌‌های شما طریق درست و بدون نقص مسواک زدن میباشد.

 

در‌صورتی‌که میخواهید دندان‌های سلامت داشته باشید با حوصله و شکیبایی پنج دقیقه مسواک بزنید و حواس‌تان باشد که کلیه نصیب‌های دندان‌ها را بشویید با خمیر دندان بیش تر نمی‌‌‌توانید، دندان‌‌‌های سپید تری داشته باشید. اگرچه خمیر دندان‌های کودک ها فلوراید ندارند البته بهتر میباشد با کاهش واحد سنجش خمیر دندان روی مسواک آن ها از بلعیدن آن خودداری فرمایید؛ این مواد شیمیایی میتوانند عوارضی برای کودک ها داشته باشند.

فلوراید برای خردسالان مضر میباشد و حتی ممکن میباشد سبب بروز مسمومیت هم شود. به این ترتیب مدام به خردسالان خویش پیشنهاد فرمائید تا خمیردندان کمتری را روی مسواک خویش قرار دهند. فراموش نکنید که به کارگیری از خمیر دندان برای خردسال ها پایین دوسال ممنوع میباشد و برای تزکیه دندان‌‌‌های نوپا‌‌‌تان فقط بایستی از مسواک انگشتی فارغ از خمیردندان به کارگیری فرمایید. برای خردسالان وسیع‌خیس از دو سال هم می توانید از خمیردندان‌های مزه‌دار به کارگیری نمائید .





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: